Uncategorized

Wanneer elektrische auto’s de weg overnemen, hebben ze versterking nodig

Wanneer elektrische auto’s de weg overnemen, hebben ze versterking nodig

Samuel Abuelsamid, hoofdanalist bij Guidehouse Insights, een adviesbureau voor infrastructuur, is het daarmee eens. “Er is zeker een grote, adresseerbare markt voor dit soort diensten”, zei hij. “Dit hele gebied is iets dat van cruciaal belang zal zijn, aangezien al deze autofabrikanten enorme plannen maken om in de komende vijf tot tien jaar miljoenen elektrische voertuigen te bouwen en hopelijk te verkopen.”

Hoewel veel huidige EV-bezitters meestal welvarend zijn en ermee instemmen om het grootste deel van hun opladen op straat en ‘s nachts in hun eentje te doen garages met langzamere laders van niveau 2De heer Abuelsamid merkte op: “De overgrote meerderheid van de Amerikanen koopt nooit in hun leven een nieuw voertuig – er worden elk jaar ongeveer drie en een half keer meer gebruikte voertuigen dan nieuwe verkocht.”

“Naarmate de markt voor elektrische voertuigen groeit, verhuizen steeds meer van hen naar de markt voor gebruikte auto’s”, vervolgde hij. “Veel van deze klanten zullen niet thuis kunnen opladen. Ze hebben openbare laadinfrastructuur nodig. Die moet je dus bouwen. En bedrijven zoals Charge zullen belangrijk zijn – helpen begrijpen waar je laders kunt vinden, vooral voor snel DC-laden, waar je veel elektrische capaciteit op locatie nodig hebt. ”

Regelgevende goedkeuringen en betrouwbare lokale aannemers moeten ook worden beveiligd, zei hij.

De beslissing om het opladen van de mobiele communicatieactiviteiten van Charge te vervangen, was een belangrijke stap, zei de 49-jarige Fox.

“Het opladen van elektrische voertuigen is een aparte infrastructuur, maar we wilden geen ton aan investeerdersdollars verdampen om dit bedrijf op te bouwen”, zei hij. “En dus kregen we bedrijven die telecommunicatie-infrastructuurdiensten leverden, want het bleek misschien niet dezelfde werknemer te zijn, maar het is hetzelfde soort baan, kabelbeheer.”

Charge rapporteert een omzet van $ 357 miljoen in de eerste drie kwartalen van 2021 en wordt nu over de toonbank verhandeld (als CRGE) maar wordt overgedragen aan Nasdaq. In januari voegde Charge EV Group Holdings toe aan haar portfolio, dat zich richt op onroerend goed voor commerciële wagenparkbeheerders die tankdepots nodig hebben.

Net als meneer LaNeve, die opgroeide als zoon en kleinzoon van een staalproducent in Beaver Falls, Pennsylvania, zegt meneer Fox, die opgroeide in Queens, zijn vakbondswortels – zijn vader was vakbondselektricien – voor zijn benadering van werk .

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published.